esmaspäev, 2. september 2013

2 Quick Start Suvetuur

Üle pikka aja olen saanud aega, et postitada siia, suvi oli lihtsalt nii kiire, et ei tekkinud aega, ega ausaltöeldes ka tahtmist, et siia kirjutada. 2 quick start'i tuur oli küllaltki suur õudusunenägu arvestades seda, et see oli  Maivel OÜ-le esimene suur tuur just heli osas. Pärast kokkuarvestatuna oli helimeestel kahe peale Ott Leplandi ja 2 Quick Start'ga 126 kanalit mikreid monitore ja muud jama. Muidugi mis minul siis helimeestest aga ega valgust ei saanud ju enne alla kui heli oli maas ehk kogu load-out läks ca. 3 tundi neljal mehel, sama palju ka ülespanekuks kui mitte kauemgi. Valguse setup oli lihtne, aga kõik kaablid said eraldi kokku kerida mis oli muidugi ilmselge viga mida enam ei korda tuuri puhul kunagi. Tuuril olin ka helimeestele natuke abiks kuna asjade maht oli tõsiselt hiiglaslik, ehk siis mina panin alati ülesse FOH'i ja kõik sinna kuuluva kuna valgus läks alati kiiresti ülesse ning mul oli vaba aega üle. 2QS jaoks oli eestvalgust vähe ning sellest tingituna tuli kasutada ühte 15r spoti followspotina ning selle opereerimiseks ei olnud mitte mingit eraldi tüüpi vaid mina ehk siis pidin tegema kogu valguskujunduse ning ka followspoti töö mis oli iseenesest väga raske ning ei olnud haruldus et Pearu jäi pimedasse. Pirital tehti kontserdist salvestus ka ei kujuta ette mis porr sealt võis välja tulla sest eestvalgus oli jumala saast aga noh keda ikka süüdistada kui ennast järgmisel tuuril olin juba targem kuigi kohe kiuste sellest salvestust ei tehtud :D . Tehnika pidas üldiselt vastu arvestades et need on siiski hiinakad mitte real-deal. Vooluga oli igalpool okei kui välja arvata et Pärnus jamas lekkevoolukaitse aga see oli ka katkise voolukaabli pärast. Hakkama saime igal pool 64A 3x16A valgusele ja ülejäänud helile ja natuke jäi ülegi. Iseenesest oli lahe tuur ning meeskond oli väga lahe ja ilm oli väga ilus. Lõpetuseks viskan siia alla mõned pildid silmailuks ka. :)